Jól teljesített a FIBA social media fronton
A nemzetközi szövetség rengeteg embert ért el a tavalyi világbajnokság által.
Első helyen végzett a Nemzetközi Kosárlabda Szövetség (FIBA) a #SportsOnSocial League táblázatán - ez egy olyan felmérés, amely a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (IOC) által elismert nemzetközi szövetségek social media elérésével foglalkozik.
A REDTORCH marketingügynökség által közzétett listán a 2019. január 1. - december 31. közötti időszakot vizsgálták, és tavalyi második helye után ezúttal első helyre futott be a Nicolas Chapart által vezényelt FIBA Digital. Ennek fő oka a nagy sikerrel levezényelt kínai világbajnokság volt, ahol több mint 1.5 milliárd videómegtekintést tudott felmutatni különböző social media felületein a FIBA - Facebook-on például az összes vizsgált videó 31%-át az ő anyagaik tették ki.
A világbajnokság Facebook-oldala 3 millió embert ért el a selejtezők során, majd ez a szám 24 millióra ugrott, ahogy elkezdődött a torna. A "Facebook-csatát" meg is nyerték ezzel, de Instagramon és Twitteren is sikerült a második helyre befutniuk - természetesen saját mobilos applikációt is kapott a vb, valóban kitettek tehát magukért a nemzetközi szövetség munkatársai.